Prodajni Coaching.

Prodajni Coaching

Programi razvoja prodajnih organizacija se zasnivaju na procesu postavljanja standarda potrebnih sposobnosti i veština za različite uloge u prodajnoj organizaciji, a zatim procena sposobnosti prodavaca i menadžera prodaje prema postavljenim standardima.

Na ovako postavljenim osnovama, najčešće primenjivani pristupi razvoju su trening, mentorstvo i coaching.

Treningom se stiču znanja, mentorstvom se prenose i dele iskustva, dok coaching omogućava pojedincu i/ili timu da ostvari svoj pun potencijal.


Koja je razlika između "običnog" coachinga i prodajnog coachinga?

Coaching je razvojna metoda. Uporišta su mu posmatranje, motivacija i razvojna(konstruktivna) povratna informacija(feedback).

Prodajni coaching predstavlja pomoć prodavcu ili menadžeru prodaje da koristi i kombinuje znanja (trening) i iskustva (mentorstvo) kako bi unapredio svoje veštine, rasuđivanje i talente. Ipak, prodajni coaching se zadržava u okvirima vrlo specifičnog „paketa“ znanja i veština neophodnih za ulogu koju pojedinac ima u svojoj prodajnoj organizaciji.



Ko treba da se bavi prodajnim coaching-om?

To je pre svega posao menadžera prodaje. Bez obzira da li se radi o menadžeru koji vodi čitav sektor prodaje ili menadžer koji vodi tim od 10 prodavaca, odgovornost menadžera ja da omogući svom timu da napreduje pružajući redovan, pravovremen i efektivan prodajni coaching svakom članu tima ponaosob.

U realnosti stvari stoje drugačije. Menadžeri prodaje se ne bave coaching-om u dovoljnoj meri jer, nemaju dovoljno vremena, nemaju potrebne resurse ili ne znaju kako.


Koja je efektivnost/ROI prodajnog coachinga? 
Prema statistikama - 19%

Da li vam je potrebna eksterna podrška?

Ukoliko slažete sa nekom od izjava u nastavku, onda vam mi možemo pomoći!

  1. Nisam zadovoljan/zadovoljna rezultatima svog tima

  2. Nemam potrebne resurse(vreme, novac, itd.) da se bavim razvojem ljudi

  3. Moji ključni prodavci ne primenjuju veštine naučene na treningu

  4. Puno vremena je prošlo od poslednjeg treninga

  5. Želim da novi prodavci brzo dostignu svoju maksimalnu produktivnost

 

Prodajni coaching za timove

Prodajni coaching za timove je namenjen menadžerima koji procene da im je potrebna eksterna podrška u upravljanju timom/timovima.

Odabirom eksterne podrške za coaching prodajnih timova, dobijate podršku u sledećim segmentima:

  • Procena trenutnog nivoa veština/ Analiza razvojnih potreba

  • Planiranje razvoja

  • Upravljanje performansama

  • Identifikacija talenata

  • Razvoj veština

Usluge coachinga prodajnih timova se pružaju u paketima, u zavisnosti od veličine tima i usluga koje pokrivaju.

Nema više „borbe“ oko budžeta za razvoj zaposlenih, jer naši paketi funkcionišu po principu pretplate!

Izaberite pretplatu prema svojim potrebama!