Prodajni Coaching .

Prodajni Coaching
Programi razvoja prodajnih organizacija se zasnivaju na procesu postavljanja standarda potrebnih sposobnosti i veština za različite uloge u prodajnoj organizaciji, a zatim procena sposobnosti prodavaca i menadžera prodaje prema postavljenim standardima.
Na ovako postavljenim osnovama, najčešće primenjivani pristupi razvoju su trening, mentorstvo i coaching.
Treningom se stiču znanja, mentorstvom se prenose i dele iskustva, dok coaching omogućava pojedincu i/ili timu da ostvari svoj pun potencijal.
Koja je razlika između "običnog" coachinga i prodajnog coachinga?
Coaching je razvojna metoda. Uporišta su mu posmatranje, motivacija i razvojna(konstruktivna) povratna informacija(feedback).
Prodajni coaching predstavlja pomoć prodavcu ili menadžeru prodaje da koristi i kombinuje znanja (trening) i iskustva (mentorstvo) kako bi unapredio svoje veštine, rasuđivanje i talente. Ipak, prodajni coaching se zadržava u okvirima vrlo specifičnog „paketa“ znanja i veština neophodnih za ulogu koju pojedinac ima u svojoj prodajnoj organizaciji.
Ko treba da se bavi prodajnim coaching-om?
To je pre svega posao menadžera prodaje. Bez obzira da li se radi o menadžeru koji vodi čitav sektor prodaje ili menadžer koji vodi tim od 10 prodavaca, odgovornost menadžera ja da omogući svom timu da napreduje pružajući redovan, pravovremen i efektivan prodajni coaching svakom članu tima ponaosob.
U realnosti stvari stoje drugačije. Menadžeri prodaje se ne bave coaching-om u dovoljnoj meri jer, nemaju dovoljno vremena, nemaju potrebne resurse ili ne znaju kako.
Da li vam je potrebna eksterna podrška?
Ukoliko slažete sa nekom od izjava u nastavku, onda vam mi možemo pomoći!
-
Nisam zadovoljan/zadovoljna rezultatima svog tima
-
Nemam potrebne resurse(vreme, novac, itd.) da se bavim razvojem ljudi
-
Moji ključni prodavci ne primenjuju veštine naučene na treningu
-
Puno vremena je prošlo od poslednjeg treninga
-
Želim da novi prodavci brzo dostignu svoju maksimalnu produktivnost

Prodajni coaching za timove
Prodajni coaching za timove je namenjen menadžerima koji procene da im je potrebna eksterna podrška u upravljanju timom/timovima.
Odabirom eksterne podrške za coaching prodajnih timova, dobijate podršku u sledećim segmentima:
-
Procena trenutnog nivoa veština/ Analiza razvojnih potreba
-
Planiranje razvoja
-
Upravljanje performansama
-
Identifikacija talenata
-
Razvoj veština
Usluge coachinga prodajnih timova se pružaju u paketima, u zavisnosti od veličine tima i usluga koje pokrivaju.
Nema više „borbe“ oko budžeta za razvoj zaposlenih, jer naši paketi funkcionišu po principu pretplate!